Με αλλεπάλληλες συσκέψεις στο αστυνομικό μέγαρο της συμπρωτεύουσας, αναζητούνται τρόποι καλύτερης περιφρούρησης του πρωθυπουργού, κατά τη μετάβασή του στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, ώστε να μείνουν οι διαμαρτυρόμενοι πολίτες όσο γίνεται πιο μακριά του.
Το Επιτελείο της ΕΛ.ΑΣ. εκτιμά ότι οι εκδηλώσεις διαμαρτυρίας θα είναι μαζικές και σε καμία περίπτωση δεν θέλουν να επαναληφθούν τα περσινά επεισόδια, στα οποία ο γιατρός Στέργιος Πραπαβέσης πέταξε το παπούτσι του στον πρωθυπουργό.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, επιπλέον τα ΜΑΤ, δικυκλιστές, αλλά και πιθανόν ένα ελικόπτερο που θα περιπολεί πάνω από την πόλη, θα καταστήσουν τη συμπρωτεύουσα κυριολεκτικά απροσπέλαστη.
Λίγες μέρες πριν από το επίμαχο Σαββατοκύριακο αναμένεται να φτάσουν ενισχύσεις με άνδρες από την Αθήνα και από άλλες πόλεις της Μακεδονίας.
Δυστυχώς Γιώργο, χάσατε κάθε έρεισμα προς τον Λαό, πολύ σύντομα....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου