Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Ο Παμπούκης, τα ημερολόγια του Χριστοφοράκου και στο βάθος.....η SIEMENS και το C4i

Της ΑΡΙΣΤΕΑΣ ΜΠΟΥΓΑΤΣΟΥ

Αλλοι τον βλέπουν ως τον σύγχρονο Αντώνη Λιβάνη και άλλοι ως τον Θόδωρο Ρουσόπουλο του Γιώργου Παπανδρέου. Πρόκειται για τον Χάρη Παμπούκη, τον υπουργό Επικρατείας παρά τω πρωθυπουργώ, καθηγητή της Νομικής, επιφανή δικηγόρο και πρόσωπο με ειδικό βάρος στις αποφάσεις που λαμβάνει ο Γ. Παπανδρέου.

Ο κ. Χάρης Παμπούκης συγκαταλέγεται στις κορυφαίες επαφές του Μιχάλη Χριστοφοράκου κατά το 2004 και το 2005, δίχως να είναι εμφανές ότι έχει επαγγελματική σχέση με τη Siemens. Στο ημερολόγιο του Mr. Siemens καταγράφονται πολλές συναντήσεις, συσκέψεις στο νομικό του γραφείο, τηλεγραφήματα κοινωνικού περιεχομένου, γεύματα κ.ά.
Και στο βάθος C4Ι
Η «Ε» έχει εντοπίσει οκτώ τουλάχιστον «εγγραφές» αυτών των επαφών Χριστοφοράκου - Παμπούκη, σε μία περίοδο που ο πρώτος είναι πανίσχυρος και ο δεύτερος εκ των βασικών συνεργατών του Γιώργου Παπανδρέου, όταν εκείνος αναλαμβάνει τα ηνία του ΠΑΣΟΚ, στο μεταίχμιο των εκλογών του 2004. Οι επαφές των δύο δείχνουν να αφορούν τη σύμβαση του συστήματος ασφάλειας των Ολυμπιακών Αγώνων (το C4Ι), υπάρχουν στη δικογραφία της υπόθεσης Siemens, όμως δεν προκύπτει αμοιβή του κ. Παμπούκη, ως δικηγόρου ή ως συμβούλου του Μ. Χριστοφοράκου ή της εταιρείας.
Στις 22 Φεβρουαρίου 2004 στο ημερολόγιο του Μ. Χριστοφοράκου η γραμματέας του, του μεταφέρει ερώτημα που της διατύπωσε ο Διονύσης Δενδρινός, υπεύθυνος για το C4Ι τότε, και εκ των βασικών στελεχών της Siemens. Γράφει λοιπόν στον Χριστοφοράκο ότι ο Δενδρινός ρωτάει «αν θέλει να πάνε μαζί αύριο στον Παμπούκη». Είναι προφανές ότι πρόκειται για την προετοιμασία μιας επαγγελματικής συνάντησης στο γραφείο του Χ. Παμπούκη με τον Μ. Χριστοφοράκο, πιθανώς και με τον Δ. Δενδρινό, σήμερα κατηγορούμενο για το C4Ι που έχει μάλιστα απολογηθεί από το καλοκαίρι του 2009 ενώπιον του 4ου ειδικού ανακριτή, αφού πρώτα συνελήφθη ως ύποπτος φυγής, γιατί ο κ. Ζαγοριανός εντόπισε γονικές παροχές... την κρίσιμη περίοδο.
* Στις 23 Ιανουαρίου 2004 στο ημερολόγιο του Μ. Χριστοφοράκου γράφεται μια άλλη σημείωση: «Ωρα 13.00. Παμπούκης (δικηγόρος) Βασ. Σοφίας 27, Κολωνάκι». Και αυτή η σημείωση παραπέμπει σε διευθέτηση συνάντησης μεταξύ Χριστοφοράκου και Παμπούκη.
* Στις 16 Απριλίου 2004, στον Μ. Χριστοφοράκο η γραμματέας του δίδει μια λίστα με καταγεγραμμένες όλες τις επαφές-εκκρεμότητες της ημέρας, από τηλεφωνήματα ή για ραντεβού. Και σ' αυτή τη λίστα περιλαμβάνεται το όνομα Παμπούκης. Διακρίνονται επίσης και επαφές που αποδίδονται στα ονόματα Δούκας, Μπακογιάννη, Αγγέλου, μεταξύ πολλών σημειώσεων.
Και μεσημεριανό
* Στις 7 Μαΐου 2004 σε άλλη χειρόγραφη σημείωση αναφέρεται: «Παμπούκης- επόμενη Τετάρτη lunch».
* Στις 10 Μαΐου 2004 το ημερολόγιο Χριστοφοράκου γράφει: «Παμπούκης για Mittagessen (μεσημερινό φαγητό) από 24 Μαΐου και μετά».
* Στις 11 Μαΐου 2004 ξαναγράφεται «Παμπούκης 2».
* Στις 25 Μαΐου 2004, στο ίδιο ημερολόγιο, το ραντεβού με τον Μ. Χριστοφοράκο φαίνεται ότι κανονίστηκε για «13.30 G.Β. Corner, Γεύμα με τον Παμπούκη».
* Ακολουθούν και άλλες επαφές τον Ιούνιο του 2004 και η γραμματέας του Μ. Χριστοφοράκου ξαναγράφει ότι αυτός πρέπει να επικοινωνήσει με Παμπούκη και ότι κάλεσαν μεταξύ άλλων, ο Αγγέλου, ο Σμπώκος κ.λπ.
* Στις 8 Ιανουαρίου 2005 στα εισερχόμενα του γραφείου Χριστοφοράκου καταχωρίζεται μεταξύ άλλων ένα τηλεγράφημα από τον Χάρη Παμπούκη. Αυτός «ευχαριστεί πολύ για τις ευχές, εύχεται και αυτός υγεία, πρόοδο και προσωπική ευτυχία και επιθυμεί να γευματίσετε ένα μεσημέρι που μπορείτε».
Από το 1996
Αυτά καταγράφονται από τον Μ. Χριστοφοράκο, ενώ στον υπουργό Επικρατείας Χ. Παμπούκη πέφτει το βάρος της διευκρίνισης της σχέσης του με τον Νο1 της Siemens Ελλάδος. Υπενθυμίζεται ότι ο Χ. Παμπούκης από το 1996 μέχρι και το 2001 είχε δύο θέσεις κυβερνητικής ευθύνης. Την περίοδο 1996-1997 ήταν ειδικός σύμβουλος του αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών, ενώ τη διετία 1999-2001 είχε οριστεί από τον Γ. Παπανδρέου γενικός γραμματέας Διοίκησης και Οργάνωσης του υπουργείου Εξωτερικών. *

19+27 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ επαναστάτησαν και "στήνουν" κάλπες!


Επανάσταση σημαντικού τμήματος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κυβερνώντος κόμματος και ολική αποδόμηση της συνοχής της συμπολίτευσης καταγράφεται από χθες, καθώς 19+27 βουλευτές της Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ, είτε αρνήθηκαν να υπερψηφίσουν κυβερνήτικές προτάσεις (παραπομπή Siemens), είτε προχώρησαν σε "προειδοποιητική" ερώτηση για τις προσλήψης εκτός ΑΣΕΠ στις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ).


Αν συνδυαστούν τα παραπάνω με την παραίτηση Χ.Παμπούκη (όλα συνέβησαν την ίδια ώρα περίπου) ποιος μπορεί να αρνηθεί ότι υπάρχει μια δυναμική που "σπρώχνει" την χώρα σε εκλογές;
Στη Βουλή οι μόνοι που ψήφιζαν υπέρ της παραπομπής των Γ.Αλογοσκούφη και Χ.Μαρκογιαννάκη για την υπόθεση της Siemens ήταν οι 149 βουλευτές (5 βουλευτές απουσίαζαν από την διαδικασία) του ΠΑΣΟΚ (είχαν αποχωρήσει ΝΔ, ΛΑΟΣ, ΔΗΣΥ, το ΚΚΕ «Λευκό» και ΣΥΡΙΖΑ «Άκυρο»). 

Το αποτέλεσμα ήταν στην περίπτωση του κ. Αλογοσκούφη 19 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να καταψηφίσουν την πρόταση του κόμματός τους, ενώ στην περίπτωση του κ. Μαρκογιαννάκη διαφώνησαν 21 «πράσινοι» βουλευτές! Τέτοια σφαλιάρα σε Επιτροπή της Βουλής σε κυβερνητικό κόμμα δεν έχει πέσει από το 1974.

Περίπου την ίδια ώρα 27 κυβερνητικοί βουλευτές σε κοινή ερώτηση τους προς τον υπουργό Εργασίας Γιώργο Κουτρουμάνη προειδοποιούν ότι δεν πρόκειται να ανεχθούν ρουσφετολογικές προσλήψεις (τουλάχιστον αυτές που θα γίνουν εκτός ελέγχου τους ...):
"Γιατί να γίνουν προσλήψεις μέσω Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων. Ποιος είναι ο ρόλος τους. Με ποιο τρόπο θα ελέγχεται το παρελθόν και η δράση τους. Πώς θα αποτραπεί η πελατειακή λογική στις προσλήψεις. Και πώς θα διασφαλισθεί ότι οι ΜΚΟ που ξεφύτρωσαν σαν μανιτάρια το τελευταίο διάστημα δεν ιδρύθηκαν ακριβώς για να μετάσχουν στη διαδικασία των προσλήψεων" ρωτάνε και προειδοποιούν ότι θα πολεμήσουν κάθε ανάλογη τακτική της κυβέρνησης.

Για την ιστορία να πούμε όρι πρόκειται για τους:Τόνια Αντωνίου, Δημήτρης Λιντζέρης, Αθανάσιος Αλευράς, Μιχάλης Τζελέπης, Γιάννης Βλαντής, Βασίλης Γερανίδης, Λεωνίδας Γρηγοράκος, Χρήστος Κατσούρας, Εύα Καϊλη, Παναγιώτης Ρήγας, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, Σοφία Γιαννακά, Νίκος Σαλαγιάννης, Γιάννης Βούρος, Αλέξανδρος Αθανασιάδης, Αθανασία Μερεντίτη, Μιλένα Αποστολάκη, Βασίλης Γιουματζίδης, Σπύρος Μαργέλης, Θανάσης Παπαγεωργίου, Θανάσης Σιδηρόπουλος, Χρύσα Αράπογλου, Δημήτρης Καρύδης, Μιχάλης Κατρίνης, Κώστας Καρτάλης, Αθανάσης Γικόνογλου και Βάσω Παπανδρέου.

Είναι η "σκληρή" αντιπαπανδρεϊκή ομάδα με έντονη παρουσία "βενιζελικών" βουλευτών, η οποία de facto θα τεθεί εκτός διαδικασίας των όποιων προσλήψεων.

Όταν μέσα στον Αύγουστο συμβαίνουν αυτά, όταν "θα βράζει το σίδερο" από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο πόσες πιθανότητες έχει να επιβιώσει η εύθραυστη κοινοβουλευτική πλειοψηφία; Μην ξεχνάμε και τους οργισμένους με τον Γ.Παπανδρέου "καθαρούς" παπανδρεϊκούς βουλευτές, οι οποίοι δεν πήραν κάποιο υπουργικό θώκο στον ανασχηματισμό του Ιουνίου και είδαν τους περισσότερους πολέμιους του Γ.Παπανδρέου να υπουργοποιούνται. "Βράζουν" σε μεγαλύτερο βαθμό από τους προηγούμενους...

"Δωροδοκία" Τουρκίας στη "νέα" Λιβύη για βάση περικύκλωσης της Ελλάδας!

Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα ZAMAN, η Τουρκία έδωσε 100 εκατ. δολάρια μετρητά σε τέσσερις δόσεις  στο Εθνικό Μεταβατικό Συμβούλιο, υπό τον Μαχμούντ Τζιμπρίλ, παραβιάζοντας όμως κατ'αυτό τον τρόπο τις αποφάσεις του ΟΗΕ που αναφέρονται σε αποχή χρηματοδότησης των δύο εμπόλεμων μερών, αλλά το σημαντικό είναι το γιατί τα έδωσε: Εκτός από συμβόλαια πετρελαίων και αγορών αμυντικού υλικού η Άγκυρα έχει ζητήσει "λιμενικές διεκολύνσεις" πραατικά την δημιουργία βάσης ή έστω αγκυροβολίου στα λιβυά χωρικά ήδατα.
Επιτυγχάνοντας κατ'αυτό τον τρόπο την στρατηγική περικύκλωση της Ελλάδας, αφού ήδη έχει ναυτική βάση στην Αλβανία. Και μην ξεχνάμε το θέμα της ελληνολιβυκής ΑΟΖ.
Ας δούμε το θέμα αναλυτικά: