Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Αυτό είναι το "Σχέδιο Β'" της κυβέρνησης για την χρεοκοπία!

  
"Σχέδιο Β'" δεν έχει η μόνο η Γερμανία για την περίπτωση που πτωχεύσει η Ελλάδα, αλλά και η... ίδια η Ελλάδα! Όπως αναφέρουν απόλυτα ασφαλείς πηγές της κυβέρνησης στο defencenet.gr, έχει καταρτιστεί το πλάνο πληρωμών των κρατικών υποχρεώσεων σε περίπτωση που δεν εκταμιευθεί καθόλου η 6η δόση του δανείου των 110 δισ. ευρώ ή εκταμιευθεί μέρος της. Δηλαδή, αν επέλθει πιστωτικό γεγονός ή αλλιώς "κραχ".

Σημειώνουμε ότι, όπως διαβεβαιώνουν ορισμένα στελέχη του ΥΠΟΙΚ, η 6η δόση δεν περιέχει σημαντικές πληρωμές προς τις ξένες τράπεζες και για το λόγο αυτό είναι "υψηλού κινδύνου": Δεν υπάρχει θέμα να μείνουν απλήρωτες οι τράπεζές τους.
Έτσι λοιπόν σύμφωνα με το σχέδιο αυτό, θα παρακρατηθούν οι οφειλές των εφοριών (επιστροφές φόρου ή ΦΠΑ) και δεν θα γίνει καμία "εσωτερική πληρωμή" παρά μόνον σε μισθούς στο δημόσιο τομέρα και συντάξεις. Αν τα πράγματα "σφίξουν" ακόμα περισσότερο, θα υπάρξει αναστολή πληρωμών και στις συντάξεις. Μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι θα πληρώνονται για να μπορέσει να "αναπνέει" το κράτος.
Αλλά και εδώ μπορεί να υπάρχει διαχωρισμός: Να πληρώνονται μόνο οι μόνιμοι υπάλληλοι και οι αορίστου χρόνου, όχι! Οι συμβασιούχοι του δημοσίου δεν θα πληρώνονται καθόλου, αυτό είναι βέβαιο. Φυσικά ούτε ευρώ δεν πρόκειται να δοθεί σε προμηθευτές παντός είδους, συμβασιούχους, εργολάβους, επιχορηγούμενους φορείς του δημοσίου κλπ. 
Ακριβώς βάσει του ανωτέρου ενδεχομένου, θα υπάρξουν επιτάξεις για τις Ένοπλες Δυνάμεις των απαραίτητων μέσων και υλικών που χρειάζονται για την λειτουργία τους, όπως αποκάλυψε χθες το defencenet.gr.
Σε λίγη ώρα ο Ε. Βενιζέλος ανακοινώνει τα νέα μέτρα για την είσπραξη επιπλέον 1,7 δισ. ευρώ (έχουν ιδιαίτερο χιούμορ: Νομίζουν ότι αν τα ανακοινώσουν, θα τα μαζέψουν!) και η τρόικα επανέρχεται στις 14 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα για τον τελικό έλεγχο της χώρας. 
Κρίσιμη θεωρείται η πολιτική διαπραγμάτευση που θα γίνει στο άτυπο Ecofin στο τέλος της επόμενης εβδομάδος παρουσία των αρχηγών της τρόικας. Προετοιμάστηκε σε συνάντηση που έγινε με εκπροσώπους των κρατών στην αρχή της εβδομάδος υπό πολύ έντονο κλίμα για τη χώρα, και φωνές που μιλούσαν ακόμη και για έξοδο από το ευρώ σε περίπτωση αποτυχίας.
Η κυβέρνηση από τη πλευρά της μετρά τα διαθέσιμα. Η χαμηλή προσέλευση στην δημοπρασία εντόκων ενίσχυσε τις ανησυχίες εντός της κυβέρνησης που προσδοκά να καλύψει τις πάγιες ανάγκες της από νέα έκδοση 2 δισ. ευρώ της προσεχούς εβδομάδας.

Αμερικανός αναλυτής: «Οι δίδυμοι πύργοι κατέρρευσαν με εκρηκτικά»

 «Υπήρχε μόνο ένας τρόπος για να πέσουν οι δίδυμοι την 11η Σεπτεμβρίου του 2001 και αυτός ήταν τα κτίρια αυτά να είχαν παγιδευτεί από πριν με δυναμίτιδα και όλα τα στοιχεία αυτά καταστράφηκαν ώστε κανείς να μην μπορεί να τα βρεί», είπε ο Stephen Lendman συγγραφέας και παραγωγός ραδιοφωνικών εκπομπών σε συνέντευξή του σε ιρανικό τηλεοπτικό δίκτυο.
Ο Lendman πρόσθεσε «Αλλά υπάρχουν οι αποδείξεις. Αυτές που πήραμε από το κτίριο 7 το οποίο κατέρρευσε λίγο αργότερα το απόγευμα της ίδιας ημέρας. Μάλιστα το BBC ανέφερε το γεγονός 26 λεπτά νωρίτερα από ότι έγινε το πραγματικό γεγονός!»
Ο αμερικανός συγγραφέας είπε πως η ιδέα γύρω από τις επιθέσεις ήταν η εγκαθίδρυση μιας νέας αμερικανικής ηγεμονίας στον κόσμο:
«Και φυσικά πίσω υπήρχε μια οργάνωση, μια εξτρεμιστική οργάνωση νομίζω την έλεγαν πρόγραμμα για το νέο αμερικανικό αιώνα. Είχαν εκδόσει μια αναφορά αρκετό καιρό πριν την 11/9 στην οποία έλεγαν ότι οι ΗΠΑ πρέπει να ενισχύσουν την άμυνά τους, να δημιουργήσουν ισχυρές ένοπλες δυνάμεις και να εγκαινιάσουν μια πολιτική ώστε να διασφαλίσουν πως δεν θα αμφισβητηθεί από τις ΗΠΑ η παγκόσμια ηγεμονία τους. Αλλά όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να συμβούν χωρίς ένα καταλυτικό γεγονός ανάλογο του  Pearl Harbor. Ε, λοιπόν η Αμερική είχε το δεύτερό της Pearl Harbor».

Έλληνας δήμαρχος παραλαμβάνει από Τούρκο δήμαρχο πίνακα με την σημαία της "ανεξάρτητης Δ. Θράκης"


Image Ανησυχητικές διαστάσεις έχει πάρει πια η εμμονή ορισμένων κύκλων της μουσουλμανικής μειονότητας στην Θράκη να αποδέχονται την τουρκική προπαγάνδα περί της "ανεξάρτητης δημοκρατίας της δυτικής Θράκης". Σε πρόσφατη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Τουρκία ο δήμαρχος Αριαννών  Ιμπραήμ Σερίφ αποδέχτηκε από τον δήμαρχο της τουρκικής πόλης Οσμάνγκαζί-Προύσας Μουσταφά Ντουντάρ έναν πίνακα που έχει πάνω του την τουρκική και την σημαία της "ανεξάρτητης Δυτικής Θράκης".


Σύμφωνα με την ιστοσελίδα ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΝΕΑ ο Έλληνας πολίτης και δήμαρχος της ελληνικής πόλης Ιμπραήμ Σερίφ συμμετείχε σε εκδήλωση όπου παρατίθεντο η τουρκική σημαία καθώς και η σημαία της ανεξάρτητης «δημοκρατίας της δυτικής Θράκης» ενώ όπως φαίνεται και στην φωτογραφία ο Ιμπραήμ Σερίφ παραλαμβάνει τον πίνακα όπου στην γωνία αριστερά φαίνονται οι δύο σημαίες.
Επισημαίνεται ότι ο δήμαρχος του Οσμάνγκαζί-Προύσας Μουσταφά Ντουντάρ τα τελευταία χρόνια δεν χάνει ευκαιρία να δηλώνει συνέχεια την πίστη του στην ελληνοτουρκική φιλία… ασχέτως αν την ίδια στιγμή ομιλεί για "ανεξάρτητη δημοκρατία της δυτικής Θράκης".