Μέχρι πρόσφατα, οι ελληνικές κυβερνήσεις αντιμετώπιζαν τις μελέτες που υποστήριζαν ότι υπάρχουν τεράστια κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου στο βυθό του Αιγαίου ή της Κρήτης, περίπου ως μυθιστορηματικές. Αυτό όμως άλλαξε το καλοκαίρι όταν η νορβηγική εταιρεία PGS, η μεγαλύτερη ερευνητική εταιρεία στην αγορά πετρελαίου στον κόσμο, παρουσίασε για πρώτη φορά έναν χάρτη που αποδεικνύει ότι ερήμην του επίσημου κράτους έχουν γίνει εκτεταμένες μυστικές σεισμικές έρευνες σε όλη την ελληνική επικράτεια. Η πρώτη παρουσίαση του χάρτη με τις μυστικές έρευνες έγινε στο ΥΠΕΚΑ και στη συνέχεια ενημερώθηκε ο πρωθυπουργός. Τα δεδομένα από τις έρευνες αυτές χρησιμοποιήθηκαν και αναλύθηκαν. Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις για τεράστια κοιτάσματα υδρογονανθράκων και πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα περαιτέρω έρευνες. Η περιοχή χαρακτηρίζεται από την αμερικανική γεωλογική εταιρεία USGS ως “gas giant” δηλαδή ως ένα από τα πιθανά γιγαντιαία κοιτάσματα φυσικού αερίου στον πλανήτη.Η Ενημέρωση και ο σχολιασμός της Σερραϊκής -και όχι μόνο- πραγματικότητας στο Παγκόσμιο Χωριό....
Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012
H μυστική έκθεση για τα ελληνικά πετρέλαια της νορβηγικής PGS μιλάει για γιγάνταια κοιτάσματα!
Μέχρι πρόσφατα, οι ελληνικές κυβερνήσεις αντιμετώπιζαν τις μελέτες που υποστήριζαν ότι υπάρχουν τεράστια κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου στο βυθό του Αιγαίου ή της Κρήτης, περίπου ως μυθιστορηματικές. Αυτό όμως άλλαξε το καλοκαίρι όταν η νορβηγική εταιρεία PGS, η μεγαλύτερη ερευνητική εταιρεία στην αγορά πετρελαίου στον κόσμο, παρουσίασε για πρώτη φορά έναν χάρτη που αποδεικνύει ότι ερήμην του επίσημου κράτους έχουν γίνει εκτεταμένες μυστικές σεισμικές έρευνες σε όλη την ελληνική επικράτεια. Η πρώτη παρουσίαση του χάρτη με τις μυστικές έρευνες έγινε στο ΥΠΕΚΑ και στη συνέχεια ενημερώθηκε ο πρωθυπουργός. Τα δεδομένα από τις έρευνες αυτές χρησιμοποιήθηκαν και αναλύθηκαν. Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις για τεράστια κοιτάσματα υδρογονανθράκων και πρέπει να ξεκινήσουν άμεσα περαιτέρω έρευνες. Η περιοχή χαρακτηρίζεται από την αμερικανική γεωλογική εταιρεία USGS ως “gas giant” δηλαδή ως ένα από τα πιθανά γιγαντιαία κοιτάσματα φυσικού αερίου στον πλανήτη.Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012
Ποιοι είναι οι υπάλληλοι της Βουλής των Ελλήνων ;
Αναρωτιόταν εάν υπάρχει ένας υπάλληλος της βουλής που να μην είναι συγγενής, φίλος ή συνεργάτης κάποιου βουλευτή ή άλλου θεσμικά ισχυρού προσώπου.
Μέχρι τώρα έχουμε ταυτοποιήσει ελάχιστους αν αναλογιστούμε ότι μόνον οι μόνιμοι υπάλληλοι ξεπερνούν τους 1.200 (κατά άλλες πηγές τους 1.600). Μαζί με τους μετακλητούς και τους αποσπασμένους είναι περισσότεροι από 3.000 άνθρωποι.
Αν προσθέσουμε αστυνομικούς και τους ίδιους τους βουλευτές ξεπερνάμε ίσως τις 4.500 !
Σαφώς περισσότερο ενδιαφέρον έχει να εστιάσουμε στους μόνιμους υπαλλήλους, καθώς όμως οι πληροφορίες που υπάρχουν είναι ελάχιστες και συχνά θολές ο διαχωρισμός είναι δύσκολος. Εμείς θα ξεκινήσουμε να τους καταγράφουμε βάζοντας δίπλα τους ότι στοιχεία συγκεντρώνουμε. Κάποιες φορές θα αναφέρετε το όνομα αυτού που "προκάλεσε" τον διορισμό καθώς δεν υπάρχουν πάντα τα πλήρη ονόματα τους.
Νομικά έχουμε έναν προβληματισμό για το εάν θα πρέπει να αναφερθούν τα ονόματα των εργαζομένων. Αν και οι γνώσεις μας είναι περιορισμένες αναφορικά με την προστασία των ατομικών δεδομένων η σκέψη μας είναι ότι αφού τα ονόματα τους ανακοινώνονται σε ΦΕΚ γιατί θα υπάρχει πρόβλημα να αναφερθούν και εδώ;
Σαφώς περιμένουμε την βοήθεια σας σε αυτήν την προσπάθεια. Κάθε πληροφορία που μπορεί να διασταυρωθεί από έγκυρη πηγή θα εμπλουτίζει την λίστα. Επίσης κάθε πληροφορία που μπορεί να θέτει σε αμφισβήτηση όσα αναφέρονται εδώ θα προστατέψει την προσπάθεια μας.
Με δεδομένο ότι οι πηγές μας δεν είναι πάντα πρόσφατες θα πρέπει να σημειώσουμε ότι υπάρχει -μικρή- πιθανότητα να έχουν σταματήσει να εργάζονται πλέον στην βουλή κάποιοι από αυτούς. Για το λόγο αυτό θα βλέπετε δίπλα στο όνομα ένα (?)
Για προφανείς λόγους στο τέλος της καταγραφής θα βρείτε όλα τα links που αποτέλεσαν αναφορά μας. Οι αριθμοί συνδέουν πρόσωπο με link.
Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012
Ελπίζω κάποτε ν'ακουστώ μέσα στο φαλημέντο του κόσμου...
"Ελπίζω κάποτε ν'ακουστώ μέσα στο φαλημέντο του κόσμου..." Νικόλας Άσιμος
http://www.nikolasasimos.info/members/asimos/videos/VIEW/00000001/A1-Michanismos.html
http://www.nikolasasimos.info/members/asimos/videos/VIEW/00000002/A2-Romios.html
Υ.Γ. Πάντα επίκαιρος.......
Σιρραίων Παιονική
http://www.nikolasasimos.info/members/asimos/videos/VIEW/00000001/A1-Michanismos.html
http://www.nikolasasimos.info/members/asimos/videos/VIEW/00000002/A2-Romios.html
Υ.Γ. Πάντα επίκαιρος.......
Σιρραίων Παιονική
Τρίτη 29 Μαΐου 2012
Πώς το κόλπο της Μέρκελ φόρτωσε το χρέος στους Ελληνες

Όταν η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα έσπευσαν να διασώσουν τις χειμαζόμενες από την κρίση χώρες, προσέφεραν στις γερμανικές τράπεζες τη δυνατότητα να πάρουν πίσω τα λεφτά τους και ουσιαστικά, διέσωσαν τις γερμανικές τράπεζες καθώς και τους φορολογούμενους, οι οποίοι αν δεν αποπληρώνονταν τα δάνεια θα έπρεπε να στηρίξουν αυτές τις τράπεζες.
Μπορεί η ιστορία που ξέρουμε για τους κακούς Ελληνες που επιβαρύνουν οικονομικά τους καλούς Γερμανούς να μην είναι ακριβώς έτσι αλλά ακριβώς ανάποδα;
Μπορεί η κρίση να οφείλεται στο λάθος των τραπεζών να δανείσουν περισσότερα από όσα μπορούσαν να αντέξουν και τα πακέτα διάσωσης να ήταν ο τρόπος να μην πληρώσουν οι τράπεζες το κόστος αυτού του λάθους;
Το σημερινό Bloomberg View, η στήλη γνώμης που υπογράφουν οι συντάκτες του πρακτορείου, εξηγεί πώς μια προσεκτική ματιά στις κινήσεις κεφαλαίων στην Ευρώπη και στους ισολογισμών των κεντρικών τραπεζών αποδεινύει πως τα πακέτα διάσωσης που χορηγούνται στην Ελλάδα και εξασφαλίζονται μέσω των Μνημονίων, δεν σώζουν τους Ελληνες αλλά του γερμανούς φορολογούμενους και τις γερμανικές τράπεζες.
Κι αυτό γιατί όταν η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα έσπευσαν να διασώσουν τις χειμαζόμενες από την κρίση χώρες, προσέφεραν στις γερμανικές τράπεζες τη δυνατότητα να πάρουν πίσω τα λεφτά τους, σημειώνει το πρακτορείο.
Ειδικότερα, αναφέρει το άρθρο:
Τετάρτη 16 Μαΐου 2012
Arianna Huffington "Η Ελλάδα θα προστατεύσει τα παιδιά της"
Η Α.Χάφινγκτον, γράφει στο άρθρο του «Εθνικού Κήρυκα» της Νέας Υόρκης, παραλληλίζοντας τα παιδικά της χρόνια και την οικογενειακή οικονομική καταστροφή όταν ήταν παιδί, με την πορεία της Ελλάδας μέχρι σήμερα κάνει εκτεταμένη αναφορά και στα προσωπικά της βιώματα.
Γράφει λοιπόν-μεταξύ άλλων-πως η οικογένειά της, όταν για 18 χρόνια έζησε στην Αθήνα και πήγαινε σχολείο στην Πλάκα, θύμιζε ένα «μικρόκοσμο» της κατάστασης της ελληνικής οικονομίας:
Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012
Το τέλος της εθνικής μας κυριαρχίας
Ιδού τι αναφέρει το κείμενο της ντροπής που υπερψήφισαν οι 199 βουλευτές της εθνικής αντιπροσωπείας:
"Κάθε ένα από τα (σ.σ.: συμβεβλημένα) μέρη αμετάκλητα και χωρίς όρους αίρει κάθε ασυλία την οποία έχουν ή θα μπορούσαν να έχουν στο μέλλον σε σχέση με τον εαυτό τους ή τα περιουσιακά τους στοιχεία ή έσοδα από νομικές διαδικασίες που σχετίζονται με αυτή την Συμφωνία. Κάθε ασυλία συμπεριλαμβανομένης χωρίς περιορισμούς ασυλία από (σ.σ.: συνέπειες) μήνυσης/αγωγής, αποφάσεις δικαστηρίων ή άλλη αρχή, από σύλληψη, κράτηση ή περιοριστικό ένταλμα πριν από την ανακοίνωση της δικαστικής απόφαση και από κάθε μορφή εκτέλεσης και επιβολής κατά αυτής, των περιουσιακών της στοιχείων ή έσοδα μετά την δικαστική απόφαση μέχρι το σημείο που δεν απαγορεύεται από υποχρεωτικό νόμο.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
