Η Ενημέρωση και ο σχολιασμός της Σερραϊκής -και όχι μόνο- πραγματικότητας στο Παγκόσμιο Χωριό....
Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011
Mega-κοίτασμα πετρελαίου νότια της Κρήτης αξίας 500 δισ. ευρώ!
Ο καθηγητής παρουσίασε στοιχεία σύμφωνα με τα οποία από την εκμετάλλευση των αποθεμάτων υδρογονανθράκων που υπάρχουν νότια της Κρήτης, η Ελλάδα σε βάθος χρόνου 25 ετών θα μπορεί να έχει ένα εισόδημα 500 δισ. ευρώ, με το 5% των χρημάτων αυτών να μένουν στην περιφέρεια Κρήτης, εξέφρασε απόψε, μιλώντας σε εκδήλωση στα Χανιά!
Σύμφωνα με τον κ. Φώσκολο, η αξιολόγηση γεωλογικών, γεωχημικών και λοιπών γεωστοιχείων, που έχουν δημοσιευθεί κυρίως από ξένους επιστήμονες, μάς υποδεικνύει την ύπαρξη μεγάλων αποθεμάτων υδρογονανθράκων νότια της Κρήτης και ειδικότερα εντός της Μεσογειακής Ράχης, έκτασης περίπου 80.000 Km2, με μεγάλο μέρος της να βρίσκεται εντός της ελληνικής Α.Ο.Ζ που έχει ήδη καθοριστεί από το υπουργείο ΠΕΚΑ.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Φώσκολος, από την εκμετάλλευση των κοιτασμάτων η Κρήτη για 25 χρόνια θα πάρει 1,2 δισ. ευρώ το χρόνο.
Ο κ. Φώσκολος στην ομιλία του παρέθεσε στοιχεία Νορβηγών επιστημόνων, σύμφωνα με τα οποία τα αποθέματα κάτω από την Κρήτη είναι της τάξεως των 20 -22 δισ. βαρέλια πετρέλαιο, ενώ σε αυτά μπορούν να προστεθούν και περίπου 20 δισ. βαρέλια πετρελαίου που βρίσκονται στη ζώνη του Ηροδότου, δηλαδή 150 -175 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Ιεράπετρας.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, σημαντικές περιοχές είναι αυτή μεταξύ Τυμπακίου και Πλακιά, επίσης νότια της Κρήτης, όπως και μία ακόμα περιοχή νότια της νήσου Γαύδου.
Καμία απορία γιατί άχει αρχίσει να "φουντώνει" το σενάριο ανεξαρτητοποίησης του νησιού με τον ίδιο τον πρωθυπουργό να δίνει υπόσταση σε τέτοια σενάρια;
Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011
Το HΛΙΟΣ "καίει" την κυβέρνηση - Δεύτερο κατοχικό δάνειο!
Ανατριχίλα προκαλεί το άρθρο 13 του Κειμένου Συμπερασμάτων της Συνόδου Κορυφής που αναφέρεται στο πως θα εξοφληθεί το ελληνικό χρέος. Για πρώτη φορά ένα ελεύθερο (τυπικά τουλάχιστον) κράτος δέχεται να εκχωρεί όλα τα έσοδά του από ένα τεράστιο επενδυτικό πρόγραμμα, το πρόγραμμα ΗΛΙΟΣ στους δανειστές του, να έχουν οι δανειστές του τον απόλυτο έλεγχο, την τιμολόγηση, την πώληση και την αγορά και να μην μπορεί ούτε μία κιλοβατώρα από αυτό το τεράστιο έργο να απορροφηθεί από την εγχώρια αγορά!
Σε άλλες εποχές όποιος υπέγραφε τέτοιο κείμενο τον περίμενε το εδώλιο του δικαστηρίου με την κατηγορίας της απιστίας και της ζημίας ιδιαιτέρως μεγάλης αξίας σε βάρος του δημοσίου. Σήμερα η κυβέρνηση πανηγυρίζει. Είναι η πρώτη φορά που ένα επενδυτικό πρόγραμμα αναφέρεται ονομαστικά σε ένα τέτοιο κείμενο ενδεικτικό της σημασίας και του βάρους που δίνουν οι Γερμανοί σε αυτή την επένδυση.
Η ακριβής διατύπωση του άρθρου 13 είναι η εξής: «Greece commits future cash flows from project Helios or other privatisation revenue in excess of those already included in the adjustment programme to further reduce indebtedness of the Hellenic Republic by up to 15 billion euros with the aim of restoring the lending capacity of the EFSF».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)