Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Κρίτων Αρσένης: Επικίνδυνη χημική ουσία σε χαρτιά αποδείξεων και πλαστικά ευρείας χρήσης

Γραφείο Κρίτωνα Αρσένη
Ευρωβουλευτή
Τους κινδύνους για τη δημόσια υγεία που εγκυμονεί η τοξικότητα της δισφαινόλης Α (BPA) φέρνει στο προσκήνιο ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ Κρίτων Αρσένης, με γραπτή ερώτηση του στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η BPA είναι μια χημική ουσία που χρησιμοποιείται ευρέως στα πλαστικά δοχεία τροφίμων και τα μπουκάλια ποτών, στο θερμικό χαρτί που χρησιμοποιείται για φαξ, αποδείξεις και εισιτήρια αλλά και σε πλήθος άλλων αντικειμένων καθημερινής χρήσης. Ο ευρωβουλευτής ζητά την απαγόρευση της χρήσης της αμφιλεγόμενης δισφαινόλης υπό το πρίσμα της αρχής της προφύλαξης, καθώς νέες έρευνες αποδεικνύουν ότι απορροφάται από το δέρμα και ότι μπορεί να μεταφερθεί από τις πλαστικές συσκευασίες στα τρόφιμα.

Με αφορμή την κατάθεση της ερώτησης ο Κρίτων Αρσένης δήλωσε τα εξής:

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Εκτόξευσαν SCUD-B κατά της Κρήτης οι κανταφικοί; - Καταρρίφθηκε εν πτήσει


Οι δυνάμεις που είναι πιστές στον Καντάφι εκτόξευσαν τακτικό βαλλιστικό βλήμα εδάφους-εδάφους SCUD-B, από κινητή βάση εκτόξευσης κοντά στην πόλη Σύρτη, δήλωσε σήμερα αμερικανός αξιωματούχος της Άμυνας. Το βλήμα είχε κατεύθυνση "ευρωπαϊκή περιοχή" και ο Αμερικανός αξιωματούχος δήλωσε ότι δεν γνωρίζει ποιος ήταν ο ακριβής στόχος κατά του οποίου εκτοξεύτηκε ο Scud.
Πάντως το βλήμα καταρρίφθηκε καθώς είχε εντοπιστεί από δορυφόρο η εκτίξευσή του και αμέσως έσπευσαν μαχητικά αεροσκάφη του ΝΑΤΟ και όπως μεταδίδεται "τον κατέστρεψαν εν πτήσει".

Το ερώτημα είναι ποιος ήταν ο στόχος του βλήματος, το οποίο θεωρητικά, από το σημείο που βρίσκεται θα μπορούσε να φτάσει στην Ιταλία ή και την Κρήτη, αν όντως είχε υλοποιηθεί το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού.

Το ΝΑΤΟ βομβάρδισε πριν από τα ξημερώματα, την περιοχή της κατοικίας του Μουαμάρ Καντάφι, μετέδωσε το Αλ Αραμπίγια, επικαλούμενο πηγές των επαναστατών.

Έτσι έσφαζαν τους Ελληνοκύπριους και Έλληνες στρατιώτες οι Τούρκοι στον Αττίλα 2


Ελληνοκύπριοι και Έλληνες στρατιώτες οι οποίοι οπισθοχωρούσαν, όταν έσπασαν οι γραμμές άμυνας κατά τις 14 Αυγούστου 1974 στον Αττίλα 2, δολοφονήθηκαν στην προσπάθεια τους να περάσουν στις υπό τον έλεγχο της Εθνικής Φρουράς περιοχές. Μάλιστα για να εξαφανίσουν τα ίχνη, οι Τούρκοι έκαιγαν τις σορούς!


Τις κτηνωδίες των Τούρκων στρατιωτών σε βάρος Eλληνοκυπρίων και Ελλήνων, αποκαλύπτει η εφημερίδα «Φιλελεύθερος».

Τις πρώτες ώρες μετά την κατάρρευση του μετώπου, τουρκικά άρματα μάχης και πεζικό φαίνεται να επιδόθηκαν σε εκστρατεία εξόντωσης των Ελληνοκυπρίων που βρέθηκαν στο δρόμο προς την Αμμόχωστο.

Πολλοί από τους Ελληνοκυπρίους που δολοφονήθηκαν θάφτηκαν σε ομαδικούς τάφους, ενώ υπήρχαν και άλλοι οι οποίοι έμειναν «διάσπαρτοι» στα χωράφια. Επειδή δεν υπήρχαν συνεργεία παραλαβής των νεκρών ή και των τραυματιών οι οποίοι πέθαναν αργότερα, δόθηκαν οδηγίες να καούν οι νεκροί.

Τη συγκεκριμένη πληροφορία έδωσε πηγή, η οποία θεωρείται αξιόπιστη. Σύμφωνα με τον πληροφοριοδότη, οι νεκροί δεν κάηκαν για λόγους εκδίκησης, αλλά για πρακτικούς λόγους και για σκοπούς αποφυγής μετάδοσης ασθενειών. Κάποια από τα πτώματα είχαν μείνει μέρες εκτεθειμένα, οπόταν αυτό που προείχε για τους αρμοδίους του κατοχικού στρατού ήταν να ξεφορτωθούν τα πτώματα το συντομότερο δυνατό.
Σύμφωνα με όσα μετέφερε ο συγκεκριμένος μάρτυρας, ο οποίος μετά τις 14 Ιουλίου διακινήθηκε στο δρόμο Λευκωσίας-Αμμοχώστου, δόθηκαν οδηγίες στον κατοχικό στρατό να εφοδιάσει στρατιώτες με μπιντόνια καυσίμων με οδηγίες να κάψουν τα σκόρπια πτώματα.

Στο βαθμό που ισχύουν οι πληροφορίες οι οποίες διαβιβάστηκαν ανεπίσημα, εγείρεται το ερώτημα τι απέμεινε από τα πτώματα και τι απέγινε ό,τι απέμεινε ύστερα από το κάψιμο των νεκρών. Γίνεται αντιληπτό, ότι σε περίπτωση που δεν δοθούν πιο σαφείς πληροφορίες, ως προς το πού θάφτηκε ό,τι απέμεινε από τα πτώματα, υπάρχουν αγνοούμενοι που δεν θα βρεθούν ποτέ.

Σημειώνεται πως στο πλαίσιο ετοιμασίας αφιερώματος για τον ταγματάρχη Τάσο Μάρκου, δύο αξιωματικοί (Ανδρέας Στυλιανίδης και Ανδρέας Αντωνιάδης) δήλωσαν πως πολλοί στρατιώτες επιχειρούσαν να περάσουν στις περιοχές που έλεγχε η Εθνική Φρουρά από την πεδιάδα της Μεσαορίας.

Κυβερνητικός πράκτορας εντοπίστηκε μέσα στο Wikileaks!


Πρώην συνεργάτης του Tζούλιαν Ασάνζ και υπεύθυνος Τύπου της διαδικτυακής πλατφόρμας Wikileaks από το 2007 έως το 2010 δημοσίευσε μυστικά για την οργάνωση των γερμανών χάκερ και προ δύο ημερών κατέστρεψε χιλιάδες αδημοσίευτα έγγραφα του Wikileaks,τα οποία είχε πάρει από τον σέρβερ της οργάνωσης κατά την αποχώρηση του!

Σύμφωνα με το περιοδικό «Spiegel» που έκανε την αποκάλυψη, ανάμεσα σε αυτά περιέρχονταν στοιχεία από τη λεγόμενη «Νο FLY» τη λίστα της Αμερικανικής Κυβέρνησης, η οποία περιέχει τα ονόματα υπόπτων για τρομοκρατία τα οποία δίνονται στους ελέγχους των αεροδρομίων,καθώς και στοιχεία και πληροφορίες για 20 ακροδεξιές οργανώσεις.

Τίποτα δεν προδίκαζε την εξέλιξη αυτή το 2007, όταν ο χαρισματικός προγραμματιστής και χάκερ, Ντάνιελ Ντόμσαιτ Μπεργκ μπήκε στο chat της νέας τότε και άγνωστης οργάνωσης και δήλωσε πρόθεση εθελοντικής συμμετοχής. Ήταν η εποχή που οι δύο συνεργάτες πάλευαν να εξασφαλίσουν μια αίθουσα συνομιλίας στη Διάσκεψη Χαοτικής Επικοινωνίας, του λεγόμενου Chaos Computer Club των Γερμανών Χακεράδων.

Ακολούθηση η «χρυσή εποχή» κατά την οποία το «Wikileaks» δημοσίευσε τα μυστικά εγχειρίδια λειτουργίας των σκληρών φυλακών Γκουαντάμο, άνοιξε τους λογαριασμούς πασίγνωστης ελβετικής τράπεζας και τα έβαλε με την οργάνωση των Σαϊτενολόγων.

Η επιτυχία όπως φαίνεται διαφθείρει και ο Μπεργκ πρόδωσε διπλά τον Ασάνζ, αφού πέρα από τη διαρροή των εγγράφων που είχε στην κατοχή του το «Wikileaks», τον «πρόλαβε» εκδοτικά, εκδίδοντας ένα βιβλίο με τον τίτλο «Η ιστορία και τα μυστικά του «Wikileaks»,ακυρώνοντας με αυτό τον τρόπο την αξία της αυτοβιογραφίας που ετοίμαζε ο Ασάντζ για την οποία είχε συμφωνήσει να πάρει την αμοιβή των 1.500.000 δολαρίων.

Ο Ασάντζ στην τελευταία ανακοίνωση κατηγόρησε τον πρώην φίλο και συνεργάτη του ότι διατηρεί σχέσεις με μυστικές υπηρεσίες. Επίσης, ο Μπεργκ εισέπραξε την αποδοκιμασία του συνόλου της κοινότητας των Γερμανών χάκερ. Το Chaos Computer Club το απέπεμψε από τους κόλπους του.

 Η πλατφόρμα που δημιούργησε για να ανταγωνιστεί το Wikileaks έλαβε επίσης επικριτικά σχόλια με το αιτιολογικό ότi δεν διασφαλίζει την προστασία των πληροφοριοδοτών του. Έτσι έχει καταστεί πλέον παντελώς αναξιόπιστος .

Δήλωση του Υπουργού Επικρατείας για την κατάργηση των μυστικών κονδυλίων και τη μείωση δαπανών των Γενικών Γραμματειών Επικοινωνίας – Ενημέρωσης και ΜΜΕ

Στο πλαίσιο της πολιτικής της κυβέρνησης για τη δραστική μείωση των λειτουργικών δαπανών σε κάθε πτυχή της δημόσιας διοίκησης, αλλά και την κατάργηση κάθε θύλακα αδιαφάνειας που αποτρέπει την αναγκαία δημοσιότητα και λογοδοσία στη διάθεση του δημόσιου χρήματος, προχωρούμε σήμερα στην άμεση κατάργηση του Κωδικού Αριθμού Εξόδων 0896 «Απόρρητες δαπάνες» των Γενικών Γραμματειών Επικοινωνίας – Ενημέρωσης και Μέσων Ενημέρωσης, και την μεταφορά όλου του ποσού στον Κρατικό Προϋπολογισμό. Πρόκειται για κωδικό μυστικών κονδυλίων των Γενικών Γραμματειών (μέσα από ειδική πίστωση), που λειτουργούσε με βάση το Άρθρο 10 του σχετικού Νομοθετικού Διατάγματος 744/1970 (ΦΕΚ 264/Α/10.12.1970) της Δικτατορίας. Η εν λόγω πίστωση (για τα μυστικά κονδύλια) εχρησιμοποιείτο κανονικά στο παρελθόν. Ωστόσο, από την ανάληψη καθηκόντων της Κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου στις 4 Οκτωβρίου του 2009, σταμάτησε να γίνεται οποιαδήποτε δαπάνη (μηδενικές δαπάνες από τον Κωδικό).

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

Εθνική μοναξιά....

Η Ντόρα άρχισε τα τσιριμπίμ-τσιριμπόμ !!!

 Τελικά είχε δεν είχε, η Ντόρα πέταξε τις "βόμβες" της και προς την μεριά -κυρίως- του Αχιλλέα αλλά και προς την μεριά του Σαμαρά, δηλώνοντας πως "...οι Σερραίοι έχουν "πληρώσει" ακριβά την επιλογή του Αχιλλέα όλα αυτά τα χρόνια..." και "....η μόνη περίοδος που μου έδειχνε συμπάθεια ο Αχιλλέας Καραμανλής, ήταν την περίοδο που ήταν Υπουργός του Μητσοτάκη..."
Όσον αφορά τον Αντώνη Σαμαρά και το οικονομικό πρόγραμμα της ΝΔ με απλές και σύντομες κουβέντες, το χαρακτήρησε ουτοπικό και πως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να έχει εφαρμογή στην Ελληνική πραγματικότητα.

Φυσικά ως γνήσια θυγατέρα Μητσοτάκη, όταν η δημοσιογράφος και στα δύο τηλεοπτικά κανάλια που παρέθεσε συνέντευξη, ρωτήθηκε για το μέλλον της Δημοκρατικής Συμμαχίας αλλά και το δικό της, δήλωσε "...παρερμηνεύτηκαν οι δηλώσεις μου, δεν αποχωρώ από την πολιτική εάν αποτύχει η Δημοκρατική Συμμαχία να εισέλθει στη Βουλή, αλλά είχα δηλώσει ότι μετά από μια τέτοια αποτυχία, δεν θα δεχόμουν να συμμετέχω σε μία Κυβέρνηση Προσωπικοτήτων....!!!"

Η αλήθεια όμως είναι απλή, σε περίπτωση που αποτύχει το Κόμμα της Ντόρας να μπει στη Βουλή, επαληθεύει με τον πλέον περιφανή τρόπο την ρήση του Ευάγγελου Αβέρωφ πως όσοι είναι έξω από το μαντρί τους τρώει ο λύκος, και ο λύκος πλέον είναι και Αγανακτισμένος, και θυμωμένος αλλά το κυριότερο, ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ !!!