Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Υπογραφή Μνημονίου συνεργασίας μεταξύ της Κεντρικής Τράπεζας της Κύπρου και της Εποπτικής Αρχής Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών του Ντουμπάι

  Η Κεντρική Τράπεζα της Κύπρου και η Εποπτική Αρχή Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών του Ντουμπάι (Dubai Financial Services Authority), εκφράζοντας το αμοιβαίο ενδιαφέρον τους και την κοινή τους επιθυμία για την ενίσχυση των διμερών σχέσεων συνεργασίας στον τομέα της εποπτείας των πιστωτικών ιδρυμάτων, υπέγραψαν πρόσφατα Μνημόνιο Συνεργασίας.
Το Μνημόνιο Συνεργασίας υπεγράφη, εκ μέρους της εποπτικής αρχής του Ντουμπάι, από τον κο Paul Koster, Διευθύνοντα Σύμβουλο, και, εκ μέρους της Κεντρικής Τράπεζας της Κύπρου, από το Διοικητή της, κ. Αθανάσιο Ορφανίδη.
Το Μνημόνιο Συνεργασίας ακολουθεί τις βασικές αρχές συνεργασίας μεταξύ εποπτικών αρχών που έχουν διαμορφωθεί από την Επιτροπή της Βασιλείας για την Τραπεζική Εποπτεία (Basel Committee on Banking Supervision). Το Μνημόνιο καθορίζει το γενικό πλαίσιο για αμοιβαία συνεργασία και ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των δύο πιο πάνω Αρχών με σκοπό τη διευκόλυνση της εκτέλεσης των εποπτικών τους αρμοδιοτήτων και δραστηριοτήτων καθώς και την πιο αποτελεσματική εποπτεία και ρύθμιση των τραπεζικών ιδρυμάτων με διασυνοριακή παρουσία, σύμφωνα με τους αντίστοιχους νόμους και κανονισμούς των δύο χωρών.

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Βόμβα Wikileaks: Η Μέρκελ καθυστέρησε με δόλο τη βοήθεια στην Ελλάδα


XRIMANEWS.GR Έγγραφο του Wikileaks που δημοσιεύεται στη Die Welt αποκαλύπτει την άγνοια και τις λανθασμένες εκτιμήσεις της γερμανικής κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της ελληνικής κρίσης, τo χειμώνα του 2010.

Το αποκαλυπτικό έγγραφο είναι από τις σημειώσεις του τότε αμερικανού πρέσβη στο Βερολίνο Philip D. Murphy, οι οποίες αναφέρονται στις ημέρες πριν και μετά τη σύνοδο κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης το Φεβρουάριο του 2010.

Πριν από τη σύνοδο, γράφει ο αμερικανός διπλωμάτης, έγιναν πολλές συζητήσεις στους κόλπους της γερμανικής κυβέρνησης για την κατάσταση στην Ελλάδα. Το μοναδικό αποτέλεσμα τους, προσθέτει, ήταν η απόφαση του Βερολίνου να αποσιωπήσει όσο το δυνατόν περισσότερο την επικείμενη ελληνική καταστροφή έναντι των γερμανών πολιτών.

Η γερμανική κυβέρνηση ήταν ευχαριστημένη που στη σύνοδο κορυφής της 11ης Φεβρουαρίου 2010, δεν αποφασίσθηκε οποιαδήποτε συγκεκριμένη βοήθεια για τη Ελλάδα.

«Η καγκελάριος Μέρκελ έδειχνε φανερά ανακουφισμένη, για το ότι δεν χρειάζεται ακόμη να εξηγήσει στους πολίτες, γιατί θα πρέπει να μεγαλώσει το δικό της χρέος-βουνό για να σώσει τους Έλληνες» προσθέτει.
Η Μέρκελ απέκρυπτε σύμφωνα με το έγγραφο το μέγεθος του ελληνικού προβλήματος απ' τους Γερμανούς και καθυστερούσε εν γνώση της να βοηθήσει την Ελλάδα με αποτέλεσμα να την οδηγήσει στην πτώχευση.
Η Μέρκελ καθυστέρησε με δόλο τη βοήθεια στην Ελλάδα επιτρέποντας στις αγορές να της προκαλέσουν δραματικό χτύπημα.

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Αμύθητα Κοιτάσματα Φυσικού Αερίου και Πετρελαίου στην Κρήτη

Mega-κοίτασμα πετρελαίου νότια της Κρήτης αξίας 500 δισ. ευρώ!

 Νέα διάσταση παίρνει η φράση του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου στην Κρήτη, την Κυριακή (ο οποίος μίλησε για το νησί ως να είχε ... ανεξαρτητοποιηθεί), με την αποκάλυψη πριν λίγες ώρες του ομότιμου καθηγητή του Πολυτεχνείου Κρήτης Αντώνη Φώσκολου ότι τα κοιτάσματα υδρογονανθράκων που βρίσκονται νότια της Κρήτης στην λεγόμενη "Μεσογειακή Ράχη" ξεπερνούν κατά πολύ τα κοιτάσματα της Α.Μεσογείου!
Ο καθηγητής παρουσίασε στοιχεία σύμφωνα με τα οποία από την εκμετάλλευση των αποθεμάτων υδρογονανθράκων που υπάρχουν νότια της Κρήτης, η Ελλάδα σε βάθος χρόνου 25 ετών θα μπορεί να έχει ένα εισόδημα 500 δισ. ευρώ, με το 5% των χρημάτων αυτών να μένουν στην περιφέρεια Κρήτης, εξέφρασε απόψε, μιλώντας σε εκδήλωση στα Χανιά!
Σύμφωνα με τον κ. Φώσκολο, η αξιολόγηση γεωλογικών, γεωχημικών και λοιπών γεωστοιχείων, που έχουν δημοσιευθεί κυρίως από ξένους επιστήμονες, μάς υποδεικνύει την ύπαρξη μεγάλων αποθεμάτων υδρογονανθράκων νότια της Κρήτης και ειδικότερα εντός της Μεσογειακής Ράχης, έκτασης περίπου 80.000 Km2, με μεγάλο μέρος της να βρίσκεται εντός της ελληνικής Α.Ο.Ζ που έχει ήδη καθοριστεί από το υπουργείο ΠΕΚΑ.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Φώσκολος, από την εκμετάλλευση των κοιτασμάτων η Κρήτη για 25 χρόνια θα πάρει 1,2 δισ. ευρώ το χρόνο.

Ο κ. Φώσκολος στην ομιλία του παρέθεσε στοιχεία Νορβηγών επιστημόνων, σύμφωνα με τα οποία τα αποθέματα κάτω από την Κρήτη είναι της τάξεως των 20 -22 δισ. βαρέλια πετρέλαιο, ενώ σε αυτά μπορούν να προστεθούν και περίπου 20 δισ. βαρέλια πετρελαίου που βρίσκονται στη ζώνη του Ηροδότου, δηλαδή 150 -175 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Ιεράπετρας.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, σημαντικές περιοχές είναι αυτή μεταξύ Τυμπακίου και Πλακιά, επίσης νότια της Κρήτης, όπως και μία ακόμα περιοχή νότια της νήσου Γαύδου.
Καμία απορία γιατί άχει αρχίσει να "φουντώνει" το σενάριο ανεξαρτητοποίησης του νησιού με τον ίδιο τον πρωθυπουργό να δίνει υπόσταση σε τέτοια σενάρια;

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Το HΛΙΟΣ "καίει" την κυβέρνηση - Δεύτερο κατοχικό δάνειο!

 
Ανατριχίλα προκαλεί το άρθρο 13 του Κειμένου Συμπερασμάτων της Συνόδου Κορυφής που αναφέρεται στο πως θα εξοφληθεί το ελληνικό χρέος. Για πρώτη φορά ένα ελεύθερο (τυπικά τουλάχιστον) κράτος δέχεται να εκχωρεί όλα τα έσοδά του από ένα τεράστιο επενδυτικό πρόγραμμα, το πρόγραμμα ΗΛΙΟΣ στους δανειστές του, να έχουν οι δανειστές του τον απόλυτο έλεγχο, την τιμολόγηση, την πώληση και την αγορά και να μην μπορεί ούτε μία κιλοβατώρα από αυτό το τεράστιο έργο να απορροφηθεί από την εγχώρια αγορά!


Σε άλλες εποχές όποιος υπέγραφε τέτοιο κείμενο τον περίμενε το εδώλιο του δικαστηρίου με την κατηγορίας της απιστίας και της ζημίας ιδιαιτέρως μεγάλης αξίας σε βάρος του δημοσίου. Σήμερα η κυβέρνηση πανηγυρίζει. Είναι η πρώτη φορά που ένα επενδυτικό πρόγραμμα αναφέρεται ονομαστικά σε ένα τέτοιο κείμενο ενδεικτικό της σημασίας και του βάρους που δίνουν οι Γερμανοί σε αυτή την επένδυση.

Η ακριβής διατύπωση του άρθρου 13 είναι η εξής: «Greece commits future cash flows from project Helios or other privatisation revenue in excess of those already included in the adjustment programme to further reduce indebtedness of the Hellenic Republic by up to 15 billion euros with the aim of restoring the lending capacity of the EFSF».

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Η πολιτική διαθήκη του Muammar al Gaddafi

 H πολιτική διαθήκη του πρώην ηγέτη της Λιβύης Μουαμάρ Καντάφι - που γράφτηκε στις 17 Οκτωβρίου, λίγο πριν συλληφθεί, βασανιστεί και εκτελεστεί - όπως είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας σε λιβυκό φιλοκανταφικό blog, θα μπορούσε να είναι και επιστολή προς τον φίλο και συνεργάτη του, Γιώργο Παπανδρέου και να τον "φωτίσει" έστω και στην ύστατη στιγμή για το που οδηγεί την χώρα του ο τελευταίος.
Είναι μία πολιτική διακήρυξη ενός ηγέτη που προτίμησε να πεθάνει, παρά να παραδώσει την χώρα του.

---------------------------------------------------

«Αυτή είναι η διαθήκη μου.
Εγώ ο Muammar bin Mohammad bin Abdussalam bi Humayd bin Abu Manyar bin Humayd bin Nayil al Fuhsi Gaddafi ορκίζομαι ότι δεν υπάρχει άλλος Θεός εκτός του Αλλάχ και ότι ο Mohammad είναι ο προφήτης του θεού, μακάριος να είναι. Υπόσχομαι ότι θα πεθάνω σαν Μουσουλμάνος.

Όταν θα σκοτωθώ θα ήθελα να με θάψουν σύμφωνα με τις μουσουλμανικές παραδόσεις, με τα ρούχα που φόραγα την στιγμή του θανάτου μου και το σώμα μου χωρίς να έχει καθαριστεί, σε νεκροταφείο στη Σύρτη κοντά στην οικογένειά μου και τους συγγενείς.
Θέλω η οικογένειά μου ιδιαίτερα οι γυναίκες και τα παιδιά να τύχουν καλής μεταχείρισης μετά το θάνατό μου.

Ο Λιβυκός λαός πρέπει να προστατέψει την ταυτότητά του, τα επιτεύγματά του, την ιστορία του και τη θαυμαστή εικόνα των προγόνων του και των ηρώων του. Ο λαός της Λιβύης δεν πρέπει να εγκαταλείψει τις θυσίες των ελεύθερων και των καλύτερων ανθρώπων του.

Καλώ όλους τους υποστηρικτές μου να συνεχίσουν την αντίσταση και να πολεμήσουν κάθε ξένο επιτιθέμενο κατά της Λιβύης, σήμερα, αύριο και για πάντα.

Ας γνωρίζουν οι ελεύθεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο ότι θα μπορούσαμε να παζαρέψουμε και να πουλήσουμε τον αγώνα μας σε αντάλλαγμα με προσωπική ασφάλεια και μια σταθερή ζωή.

Λάβαμε πολλές προσφορές για αυτό αλλά διαλέξαμε να είμαστε στην εμπροσθοφυλακή του αγώνα και της αντιπαράθεσης θεωρώντας αυτό ως παράσημο του καθήκοντος και της τιμής.
Ακόμη και εάν δεν νικήσουμε αμέσωςθα δώσουμε παράδειγμα για τις επόμενες γενεές ότι επιλέγοντας να προστατεύσουμε τη χώρα είναι τιμή ενώ το ξεπούλημα είναι η μεγαλύτερη προδοσία που η ιστορία θα θυμάται για πάντα παρά τις προσπάθειες άλλων να πείσουν για το αντίθετο».

Muammar al Fuhsi Gaddafi
Ηγέτης του Επαναστατικού Συμβουλίου της Λιβύης

----------------------------------------------------

Θα μπορούσε να την είχε στείλει και στον φίλο και μέλος του ιδρύματός "Καντάφι" του Γ.Παπανδρέου...

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Η Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ "ανοίγει τον λάκκο" του Γ.Παπανδρέου: Η πρώτη "δίκη"

 
Έρχεται η πρώτη εξεταστική που θα μπορέσει να καθίσει στο εδώλιο αυτούς που οδήγησαν τη χώρα στην απώλεια της εθνικής της κυριαρχίας. Στην κυβέρνηση και στην Κ.Ο. νομίζουν ότι κάνουν μια ευφυή πολιτική κίνηση που θα στρέψει αλλού τα φώτα της δημοσιότητας, αλλά δεν καταλαβαίνουν ότι ανοίγουν το λάκκο τους:

Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρόταση θα κατατεθεί στην Ολομέλεια εως το τέλος της εβδομάδας και σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η ΚΟ του ΠΑΣΟΚ πριν από λίγες εβδομάδες, θα ζητείται έρευνα για την περίοδο 2001 εως 2011 και συγκεκριμένα έως τη λήξη της θητείας του Γιώργου Παπακωνσταντίνου στο υπουργείο Οικονομικών.
Μα, αν στις άλλες περιπτώσεις ερευνηθούν και εντοπιστούν σφάλματα πολιτικής που οδήγησαν σε άσχημη οικονομική κατάσταση από τον Οκτώβριο του 2009 μέχρι και σήμερα (άσχετο αν ερευνάται μόνο η περίοδος του Γ. Παπακωνσταντίνου) θα ερευνηθούν αδικήματα που μπορούν να οδηγήσουν τους τυχόν αυτουργούς στο εκτελεστικό απόσπασμα ή σε ισόβια φυλάκιση, αν θεωρησουμε ότι έχει καταργηθεί η θανατική ποινή! Αδικήματα όπως αυτό της εσχάτης προδοσίας, της εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας, κλπ 
Πρέπει να σημειωθεί ότι ήδη έχει επέλθει παραγραφή των όποιων ποινικών αδικημάτων τελέστηκαν έως το 2009 και συγκεκριμένα έως την τελευταία διακυβέρνηση της ΝΔ, με αποτέλεσμα η ουσία της έρευνας να επικεντρώνεται στον Γ. Παπακωνσταντίνου και φυσικά στον Γ. Παπανδρέου, του οποίου εκτελούσε εντολές. Στην εξεταστική θα δικαστεί το επαίσχυντο Μνημόνιο. Και βέβαια δεν θα τελειώσει σε αυτή την Βουλή...

“Χαστούκι” στην Άγκυρα από την Αίγυπτο για την κυπριακή ΑΟΖ

 Σημαντική επιτυχία του Έλληνα ΥΠΕΞ Σταύρου Λαμπρινίδη αποτελεί η διαβεβαίωση του υπουργού Εξωτερικών της Αιγύπτου Μοχάμεντ Κάμελ Αμρ ότι η Αίγυπτος "χωρίς αμφιβολία" θα σεβαστεί τη συμφωνία της με την Κύπρο για την οριοθέτηση της ΑΟΖ.
Όπως απάντησε σε σχετική δημοσιογραφική ερώτηση ο Αιγύπτιος ΥΠΕΞ,  "η Αίγυπτος θα τιμήσει κάθε δέσμευση, κάθε συμφωνία και κάθε διαφωνία που έχει κάνει, όπως και κάθε εμπορική της συμφωνία. Πρόκειται για μια ειλικρινή και σταθερή στάση της Αιγύπτου και αυτή ισχύει ανεξάρτητα από την όποια κατάσταση".
Υπενθυμίζεται ότι πριν από μερικές εβδομάδες είχαν επισκεφτεί την Αίγυπτο ο Τούρκος πρωθυπουργός Ερντογάν και ο ΥΠΕΞ Αχμέτ Νταβούτογλου με τον τελευταίο να πιέζει παρασκηνιακά το Κάιρο και την Βηρυτό να ακυρώσουν τις συμφωνίες που έχουν συνάψει η Κυπριακή Δημοκρατία για την οριοθέτηση των Αποκλειστικών Οικονομικών Ζωνών (ΑΟΖ) στην Ανατολική Μεσόγειο.
Τελικά η Αιγυπτιακή θέση δεν κάμφθηκε και σήμερα ο Αιγύπτιος ΥΠΕΞ απέδειξε ότι η Αίγυπτος παρά τα προβλήματα της και τις τουρκικές πιέσεις σεβάστηκε τη συμφωνία που είχε υπογράψει με την Κύπρο.

Η Γερμανία απλώνει... τα πλοκάμια της όπου υπάρχουν φυσικοί πόροι: Στη Μογγολία η Μέρκελ


Image Η Καγκελάριος της Γερμανίας 'Αγκελα Μέρκελ επισκέπτεται για πρώτη φορά τη Μογγολία, όπου αναμένεται αύριο να συναντηθεί με αξιωματούχους της ασιατικής χώρας, με τους οποίους θα έχει συνομιλίες για θέματα φυσικών πόρων, πιθανόν σχετικά με τη μορφή μιας συμφωνίας ανάμεσα στη γερμανοαυστραλιανή κοινοπραξία μεταλλείων της Operta και Macmahon και στη μογγολική εταιρία Erdenes TT για την εξόρυξη άνθρακα στα νότια της Μογγολίας.

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Κέντρο διαμαντιών επιδιώκει να καταστήσει την Κύπρο ο δισεκατομμυριούχος Lev Leviev

 O Ρωσοεβραίος δισεκατομμυριούχος Lev Leviev προσβλέπει στο να καταστήσει την Κύπρο το επόμενο Παγκόσμιο Κέντρο Διαμαντιών, μάλιστα δεν αποκλείεται το Κέντρο να δημιουργηθεί εκεί που βρίσκεται σήμερα το ξενοδοχείο Beau Rivage.

Πρόκειται για μία αγορά στην οποία διακινούνται πολλά δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο και η Κύπρος έχει όλα τα φόντα να καταστεί το επόμενο διεθνές κέντρο.

Κοντά σε συμφωνία βρίσκονται τα Χρηματιστήρια Κύπρου και Λονδίνου

 Σε προχωρημένο στάδιο διαβουλεύσεων με το Χρηματιστήριο του Λονδίνου, ένα από τα σημαντικότερα της Ευρώπης αλλά και παγκοσμίως βρίσκεται εδώ και αρκετούς μήνες το Χρηματιστήριο Αξιών Κύπρου.

Αν και ακόμα δεν υπάρχει κάτι οριστικό, εντούτοις, σύμφωνα με πληροφορίες που συλλέξαμε, η συμφωνία είναι σε προχωρημένο στάδιο και δεν αποκλείεται εντός του επόμενου μήνα να υπάρχει και σχετική εξαγγελία της συμφωνίας.

Το Μαυροβούνιο αποτελεί παράδειγμα για τις χώρες της ευρύτερης περιοχής

 Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υφυπουργό του υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ, PhilipReeker, οι διεθνείς οργανισμοί συνειδητοποιούν ότι το Μαυροβούνιο αποτελεί μια σταθερή και ασφαλή χώρα και ταυτόχρονα ένα καλό παράδειγμα για τις υπόλοιπες χώρες της ευρύτερης περιοχής.

Ο Αμερικανός αξιωματούχος συνομίλησε με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης του Μαυροβουνίου και τον υπουργό Δικαιοσύνης, Dusko
Markovic.Το βασικό θέμα των συναντήσεων ήταν η ένταξη του Μαυροβουνίου στο ΝΑΤΟ. Το συμπέρασμα που εξήχθη από τις συνομιλίες ήταν ότι το Μαυροβούνιο έχει πετύχει πολλά προς αυτή την κατεύθυνση.

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

15 Οκτώβρη – Ενωμένοι για μια Παγκόσμια Αλλαγή

15th october: #United we will re-invent the world Στις 15 Οκτωβρίου, άτομα από όλο τον κόσμο θα βγουν στους δρόμους και τις πλατείες. Από την Αμερική ως την Ασία, από την Αφρική ως την Ευρώπη, ο κόσμος ξεσηκώνεται για να διεκδικήσει τα δικαιώματα του και να απαιτήσει μια αληθινή δημοκρατία. Τώρα ήρθε η ώρα να ενωθούμε όλοι σε μια παγκόσμια, ειρηνική διαμαρτυρία.

Οι κυβερνήσεις λειτουργούν για το όφελος των λίγων, αγνοώντας τη βούληση της συντριπτικής πλειοψηφίας και το ανθρώπινο και περιβαλλοντικό κόστος που πληρώνουμε όλοι. Αυτή η ανυπόφορη κατάσταση πρέπει να σταματήσει.
Ενωμένοι σε μια φωνή, θα δείξουμε στους πολιτικούς και την οικονομική ελίτ που υπηρετούν, ότι εμείς, ο λαός, θα αποφασίσουμε για το μέλλον μας. Δεν είμαστε εμπορεύματα στα χέρια των πολιτικών και τραπεζιτών που δεν μας αντιπροσωπεύουν.
Στις 15 Οκτωβρίου, θα συναντηθούμε στους δρόμους για να ξεκινήσουμε την παγκόσμια αλλαγή που θέλουμε. Θα διαδηλώσουμε ειρηνικά, θα μιλήσουμε και θα οργανωθούμε, μέχρι να το καταφέρουμε.
Ήρθε η ώρα να ενωθούμε. Ήρθε η ώρα να μας ακούσουν.

Λαοί του κόσμου, ξεσηκωθείτε στις 15 Οκτωβρίου!

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Σχολικό βιβλίο γεωγραφίας... επεκτείνει την Αλβανία μέχρι την Αιτωλ/νία!

Image 
Με εξώφυλλο τον χάρτη της... Μεγάλης Αλβανίας, το νέο βιβλίο γεωγραφίας που διδάσκεται στα αλβανικά λύκεια με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς περιέχει ουκ ολίγα "μαργαριτάρια" εθνικιστικού παροξυσμού και στρέβλωσης της γεωγραφίας όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και των Βαλκανίων.

Μεταξύ άλλων εξωφρενικών αναφέρονται τα εξής:
- «H Βορειοδυτική Ελλάδα, από τη Φλώρινα έως την Πρέβεζα, είναι αλβανικό εθνικό έδαφος στο.... οποίο “αιμοσταγείς” Έλληνες πραγματοποίησαν “εθνοκάθαρση” στους Τσάμηδες που πλειοψηφούσαν στα χώματα αυτά».
- ”Οι Αλβανοί προέρχονται από το Βασιλιά Πύρρο της Ηπείρου και την Ολυμπιάδα που ήταν η μητέρα του Μ. Αλέξανδρου.

- ”Αλβανικές περιοχές είναι το Κοσσυφοπέδιο, τμήματα του Μαυροβουνίου και της Σερβίας, η μισή έκταση των Σκοπίων και βέβαια ολόκληρη η ΒΔ Ελλάδα, με τους Νομούς Φλώρινας, Καστοριάς, Γρεβενών, Ιωαννίνων, Άρτας, Πρέβεζας, Θεσπρωτίας και το βόρειο τμήμα του Νομού Αιτωλοακαρνανίας”.
Έλεος! Μήπως, λέμε, πρέπει να απαντήσει έστω κάτι, κάποιος; (π.χ. υπουργεία Εξωτερικών, Παιδείας κλπ. κλπ.)

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Εκλογές άμεσα ζητεί ο Γ. Δημαράς


 Την άμεση διεξαγωγή εκλογών ζήτησε ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Αρματος Πολιτών Γιάννης Δημαράς, στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο πλαίσιο της ΔΕΘ καθώς όπως είπε, οι κάλπες αποτελούν «προϋπόθεση για να πορευθεί η χώρα ειρηνικά και δημοκρατικά».


Σύμφωνα με τον κ. Δημαρά, η κυβέρνηση δεν έχει τη νομιμοποίηση να λαμβάνει οικονομικά μέτρα «που είναι δυσβάσταχτα, γιατί δεν έχει την λαϊκή εντολή και είναι υπόλογη στον ελληνικό λαό». Όπως είπε, η κυβέρνηση παραπαίει και στην ουσία έχει καταργηθεί γιατί εκλέχθηκε με άλλο πρόγραμμα και εφαρμόζει άλλο.

Απαντώντας σε ερώτηση για το ενδεχόμενο συνεργασίας με άλλα κόμματα και ιδιαίτερα με το ΠΑΣΟΚ διευκρίνισε ότι δεν υπάρχει καμία συμφωνία εξ αρχής, ξεκαθαρίζοντας ότι «δεν φύγαμε εμείς από το ΠΑΣΟΚ, το ΠΑΣΟΚ έφυγε από μας καθώς η διαγραφή έπρεπε να κριθεί μόνο από το εθνικό συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ και όχι από τον πρωθυπουργό, ο οποίος δεν είχε κανένα τέτοιο δικαίωμα».
«Συζητάμε με τον ΣΥΡΙΖΑ και τη Δημοκρατική Αριστερά και ευελπιστούμε ότι μπορεί να υπάρξει ένας προοδευτικός χώρος, με ξεχωριστή δυναμική, όπου θα μπορούμε να υπερασπιστούμε δημοκρατικά δικαιώματα, δίνοντας απάντηση στο δικομματισμό», πρόσθεσε ο κ. Δημαράς.
Επιπλέον, χαρακτήρισε απάνθρωπη την εργασιακή εφεδρεία και αναφερόμενος στις τουρκικές προθέσεις για διεξαγωγή ερευνών, νοτίως του Καστελόριζου, ζήτησε άμεσα πληροφόρηση της Βουλής από τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου.
«Μιλώντας από το βήμα της ΔΕΘ όπου δεν τέλεσε τα καθιερωμένα εγκαίνια, ο κ.Παπανδρέου ανακοίνωσε τα σκληρότερα μέτρα της οικονομικής του πολιτικής και υποσχέθηκε έρευνες για πετρέλαιο και φυσικό αέριο στο Ιόνιο και στη Νότια Κρήτη. Δεν αναφέρθηκε εντούτοις στο Αιγαίο και σήμερα έχουμε αυτά τα γεγονότα», είπε χαρακτηριστικά.

«Κλείδωσαν» οι εκλογές για το Νοέμβριο


Ο κύβος ερρίφθη. Εκλογές το Νοέμβρη – εκτός κι αν έχουμε κάποιο βίαιο επεισόδιο (στάση πληρωμών στο εσωτερικό ή πρόβλημα στο Αιγαίο) οπότε οι εκλογές μπορεί να γίνουν και τον Οκτώβρη.
Κάτω από την πίεση της Κομισιόν που με κάθε τρόπο δείχνει την απόρριψή της στην κυβέρνηση Παπανδρέου (λόγω ατολμίας για την εφαρμογή συμφωνιών) τον τρόμο μίας αναπόφευκτής κοινωνικής έκρηξης αλλά και των αναμενόμενων διαρροών εντός του κυβερνητικού χώρου, όπου 15 τουλάχιστον βουλευτές είναι έτοιμοι να καταψηφίσουν νέα επαχθή, αντιλαϊκά μέτρα όταν αυτά έρθουν στη Βουλή, οι εκλογές θεωρούνται η έξοδος της σωτηρίας για την κυβέρνηση.
Ο πυρήνας του ΠΑΣΟΚ που καθορίζει τις εξελίξεις κατέληξε στην απόφαση για εκλογές το Νοέμβρη που θα έχουν για το ΠΑΣΟΚ το εξής βασικό επιχείρημα:«Αρνούμαστε να πάρουμε και νέα αντιλαϊκά μέτρα και ζητάμε από το λαό ψήφο εμπιστοσύνης για την εφαρμογή των κόκκινων γραμμών στην Κομισιόν και του ΔΝΤ».
Ήδη κεντρικοί παράγοντες της ευρωζώνης και του ΔΝΤ έχουν ακούσει από επίσημα ελληνικά χείλη το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών «γιατί η κυβέρνηση αναγκάζεται να πάρει μέτρα που δεν έχει γι΄ αυτά την ψήφο του ελληνικού λαού».
Ορισμένα κεντρικά στελέχη της κυβέρνησης πιστεύουν ότι οι υπαινιγμοί για πρόωρες εκλογές προς την Κομισιόν μπορούν να λειτουργήσουν σαν «φόβητρο» για να μειώσουν τις πιέσεις της με το δεδομένο ότι η Τρόικα σε καμία περίπτωση δεν θέλει εκλογές περιπέτειας και πολιτικές εκκρεμότητες στην Ελλάδα.
Ωστόσο – κι αυτή είναι κεντρική μου διαπίστωση τις ημέρες που ήμουν στο Λονδίνο – οι ευρωπαίοι ηγέτες και κυρίως Γερμανοί, Γάλλοι και Ολλανδοί θέλουν να τελειώνει μία ώρα αρχύτερα η ελληνική τραγωδία κι εκεί που έχουν φτάσει τα πράγματα δεν τους τρομάζει καθόλου το ενδεχόμενο μίας πολιτικής αστάθειας στην Ελλάδα.
Ήδη τόσο στα γραφεία της ΝΔ, όσο και του ΠΑΣΟΚ προχωράνε με απόλυτη μυστικότητα οι καταρτισμοί των καταλόγων των υποψηφίων των δύο κομμάτων για τις εκλογές με το ΠΑΣΟΚ όμως να έχει μεγάλο πρόβλημα καθώς πολλά γνωστά ονόματα πολιτικών του χώρου αυτού έχουν αποφασίσει να απόσχουν από τις προσεχείς εκλογές.
του Κώστα Χαρδαβέλλα (από το newsbomb.gr)

Παράλογο;


 Ένας δικηγόρος στις ΗΠΑ αγόρασε ένα πακέτο πούρα και τους έκανε μια ασφάλεια φωτιάς!
Στους επόμενους μήνες κάπνισε τα πούρα και μετά ζήτησε από την ασφαλιστική εταιρία αποζημίωση για τη ζημιά που έγιναν στα πούρα από τη φωτιά!
Φυσικά η ασφάλεια αρνήθηκε να πληρώσει με το επιχείρημα ότι ο δικηγόρος απλά κατανάλωσε τα πούρα όπως έπρεπε.
Ο δικηγόρος επέβαλε μήνυση και το δικαστήριο τον δικαίωσε.
Το δικαστήριο ισχυρίστηκε ότι όντως το αίτημα είναι περίεργο όμως τα πούρα είχαν ασφαλιστεί κανονικά κατά οποιασδήποτε μορφής φωτιάς!
Η ασφάλεια πλήρωσε τα 15000 δολάρια (!) αλλά μετά από λίγο μήνυσε τον δικηγόρο για εμπρησμό!
Εφόσον ο ίδιος είχε δηλώσει πως έκαψε τα πούρα, βρέθηκε ένοχος εκούσιου εμπρησμού ασφαλισμένης περιουσίας και καταδικάστηκε σε 2 χρόνια φυλάκιση χωρίς αναβολή και 24000 δολάρια πρόστιμο!!!!

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Άρθρο-κόλαφος στους F.Times:Η Ελλάδα θα τα κατάφερνε, αν έπαυε η ανθελληνική υστερία της Γερμανίας!


 Η εφημερίδα Financial Times φιλοξενεί ένα αφοπλιστικό άρθρο του Jeffrey Sachs, ο οποίος υπήρξε ο νεότερος σε ηλικία καθηγητής Οικονομικών στο Harvard, ενώ στη συνέχεια η καριέρα του εκτοξεύτηκε ως σύμβουλος σε κυβερνήσεις του πρώην ανατολικού μπλοκ, όπου και εφάρμοσε θεραπείες-σοκ.

Ο Sachs υποστηρίζει ότι η Ευρώπη κινδυνεύει με καταστροφή, εάν η Γερμανία συνεχίσει το ανθελληνικό της παραλήρημα και εάν η Τρόικα μονίμως απαιτεί από την Ελλάδα λιτότητα (!)

 Ιδού το άρθρο με τίτλο "Η Ελλάδα μπορεί, οι Γερμανοί την εμποδίζουν!"

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Αυτό είναι το "Σχέδιο Β'" της κυβέρνησης για την χρεοκοπία!

  
"Σχέδιο Β'" δεν έχει η μόνο η Γερμανία για την περίπτωση που πτωχεύσει η Ελλάδα, αλλά και η... ίδια η Ελλάδα! Όπως αναφέρουν απόλυτα ασφαλείς πηγές της κυβέρνησης στο defencenet.gr, έχει καταρτιστεί το πλάνο πληρωμών των κρατικών υποχρεώσεων σε περίπτωση που δεν εκταμιευθεί καθόλου η 6η δόση του δανείου των 110 δισ. ευρώ ή εκταμιευθεί μέρος της. Δηλαδή, αν επέλθει πιστωτικό γεγονός ή αλλιώς "κραχ".

Σημειώνουμε ότι, όπως διαβεβαιώνουν ορισμένα στελέχη του ΥΠΟΙΚ, η 6η δόση δεν περιέχει σημαντικές πληρωμές προς τις ξένες τράπεζες και για το λόγο αυτό είναι "υψηλού κινδύνου": Δεν υπάρχει θέμα να μείνουν απλήρωτες οι τράπεζές τους.
Έτσι λοιπόν σύμφωνα με το σχέδιο αυτό, θα παρακρατηθούν οι οφειλές των εφοριών (επιστροφές φόρου ή ΦΠΑ) και δεν θα γίνει καμία "εσωτερική πληρωμή" παρά μόνον σε μισθούς στο δημόσιο τομέρα και συντάξεις. Αν τα πράγματα "σφίξουν" ακόμα περισσότερο, θα υπάρξει αναστολή πληρωμών και στις συντάξεις. Μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι θα πληρώνονται για να μπορέσει να "αναπνέει" το κράτος.
Αλλά και εδώ μπορεί να υπάρχει διαχωρισμός: Να πληρώνονται μόνο οι μόνιμοι υπάλληλοι και οι αορίστου χρόνου, όχι! Οι συμβασιούχοι του δημοσίου δεν θα πληρώνονται καθόλου, αυτό είναι βέβαιο. Φυσικά ούτε ευρώ δεν πρόκειται να δοθεί σε προμηθευτές παντός είδους, συμβασιούχους, εργολάβους, επιχορηγούμενους φορείς του δημοσίου κλπ. 
Ακριβώς βάσει του ανωτέρου ενδεχομένου, θα υπάρξουν επιτάξεις για τις Ένοπλες Δυνάμεις των απαραίτητων μέσων και υλικών που χρειάζονται για την λειτουργία τους, όπως αποκάλυψε χθες το defencenet.gr.
Σε λίγη ώρα ο Ε. Βενιζέλος ανακοινώνει τα νέα μέτρα για την είσπραξη επιπλέον 1,7 δισ. ευρώ (έχουν ιδιαίτερο χιούμορ: Νομίζουν ότι αν τα ανακοινώσουν, θα τα μαζέψουν!) και η τρόικα επανέρχεται στις 14 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα για τον τελικό έλεγχο της χώρας. 
Κρίσιμη θεωρείται η πολιτική διαπραγμάτευση που θα γίνει στο άτυπο Ecofin στο τέλος της επόμενης εβδομάδος παρουσία των αρχηγών της τρόικας. Προετοιμάστηκε σε συνάντηση που έγινε με εκπροσώπους των κρατών στην αρχή της εβδομάδος υπό πολύ έντονο κλίμα για τη χώρα, και φωνές που μιλούσαν ακόμη και για έξοδο από το ευρώ σε περίπτωση αποτυχίας.
Η κυβέρνηση από τη πλευρά της μετρά τα διαθέσιμα. Η χαμηλή προσέλευση στην δημοπρασία εντόκων ενίσχυσε τις ανησυχίες εντός της κυβέρνησης που προσδοκά να καλύψει τις πάγιες ανάγκες της από νέα έκδοση 2 δισ. ευρώ της προσεχούς εβδομάδας.