Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Τραγουδάκια για την παιδική χαρά....

Τώρα ποιά, και η παιδική χαρά -κατά τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Σερρών- έχει τα δικά της τραγούδια. Άγαμοι Θύται για πάντα !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου