Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Το νέο λογότυπο του ΠΑΣΟΚ

Σύμφωνα με καλά επιβεβαιωμένες πληροφορίες, το ΠΑΣΟΚ, αποχαιρετά τον Ιστορικό Πράσινο Ήλιο.

Η προχθεσινή συνεδρίαση του Τομέα Επικοινωνίας, πραγματοποιήθηκε μετά από απόφαση του Πρόεδρου του ΠΑΣΟΚ και σε αυτή συμμετείχαν Επικοινωνιολόγοι που προτείναν τη σχετική αλλαγή.

Το νέο σήμα θα είναι ιδιαίτερα νεανικό, θα δίνει έμφαση στη καινοτομία, την Οικολογία και κυρίως στην Πράσινη Οικονομία.


Παρακάτω, είναι ένα από τα προσχέδια που έχει στα χέρια του ο Πρωθυπουργός.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου