Όσον αφορά τον Αντώνη Σαμαρά και το οικονομικό πρόγραμμα της ΝΔ με απλές και σύντομες κουβέντες, το χαρακτήρησε ουτοπικό και πως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να έχει εφαρμογή στην Ελληνική πραγματικότητα.
Φυσικά ως γνήσια θυγατέρα Μητσοτάκη, όταν η δημοσιογράφος και στα δύο τηλεοπτικά κανάλια που παρέθεσε συνέντευξη, ρωτήθηκε για το μέλλον της Δημοκρατικής Συμμαχίας αλλά και το δικό της, δήλωσε "...παρερμηνεύτηκαν οι δηλώσεις μου, δεν αποχωρώ από την πολιτική εάν αποτύχει η Δημοκρατική Συμμαχία να εισέλθει στη Βουλή, αλλά είχα δηλώσει ότι μετά από μια τέτοια αποτυχία, δεν θα δεχόμουν να συμμετέχω σε μία Κυβέρνηση Προσωπικοτήτων....!!!"
Η αλήθεια όμως είναι απλή, σε περίπτωση που αποτύχει το Κόμμα της Ντόρας να μπει στη Βουλή, επαληθεύει με τον πλέον περιφανή τρόπο την ρήση του Ευάγγελου Αβέρωφ πως όσοι είναι έξω από το μαντρί τους τρώει ο λύκος, και ο λύκος πλέον είναι και Αγανακτισμένος, και θυμωμένος αλλά το κυριότερο, ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ !!!
ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΑΝ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ. ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΤΟΛΜΗ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ, ΚΑΤΣΕ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΛΕΓΕ ΤΙΣ ΡΕΓΚΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφή